Gulaydemircan07 Düşük tehlikesi var riskli gebelik durumundayim dün sabah kalktığımdan beri baş ağrısı ne kaldırıyor ayağı ne yürütüyor ensemden anlıma kadar ağrım var bi öneride bulunun
Melikejim Gulaydemircan07 doktorun ilac almani soyledi mi bilmiyorum danisip parol al istersen dusta iyi gelir mi bilemedim umarim hemen gecer cok rahatsiz edici bir durum ben sadece buzla gecirebiliyordum sinuzitlerimi
Melikejim Gulaydemircan07 ya da acile bi gidin iciniz rahatlasin belki stres yaptiniz dusuk tehlikesi yuzunden gevsemeye calisin 🙏🏻