Burcu582ilk 3 ay herhangi antibiyotik önermiyorlar ve birseyde yapmıyorlar diye biliyorum en uygun 4 5 6 aylık tedavi uygulamasıyla ilgili benimde 30 hafta dişim iltihapalandi hatta yanagm sisti çektirme izin vermediler antibiyotik kullandım öyle geçti bir hafta surdu geçmeside simdi dikkat ediyorum tuzlu su filan yapıyorum artik doğumdan sonra yaptıracam şuan 36 haftaligim inş.yardımcı olmuşumdur.sizde doktora danışın isterseniz😉