Sirine06 Henüz daha çok yeniyim ama söylemek isteyipte çekindiğim oluyor siz ne zaman bebişinizi söylediniz🤭
gamzecgr Sirine06 2 aylıkken babama,kayınvalideme bı de patronuma söyledim ne olur ne olmaz bi izin ihtiyacim olursa diye 4 aylik olunca zaten herkese duyurduk nazardan ziyade bundan önce 2 aylikken kurtahn olmak zorunda kalmıştım herkese bı ton laf anlatmak çok sinir bozucu yine aynı şey olur diye beklemek istedik
Civciv_ Sirine06 yakın arkadaşlarım ve aileme hemen söyledim akrabalarıma 10 haftalık olduktan sonra söyledim. Bazıları bilmiyorlar bille😂 akrabalarımı pek sevmem de
yavrusincabim1807 Sirine06 Bende dün öğrendim ilk gebeliğim içim içime sığmıyor şuan sadece kendi ailem biliyor birde yakın arkadaşlarım eşime yarın söyliycem yanımda değil çünkü yarın geliyor 🙂
aslanprenses_ Sirine06 kardeşlerime hemen söyledim. Ama anneme babama 3. Ayı tamamladıktan sonra. Onlar da istediklerine söylediler. Sosyal medyada filan ama hiç foto paylaşıp duyuru yapmadım.
Sirine06 gamzecgr bende bekliyorum Allah korusun aksi halde laf anlatmak çok zor gerçekten zaten çok tedirginim 🥺 😊 yorumunuz için teşekkürler😍
Enu1004 Annem ve ablamlara 8 haftalıkken, çok yakın bit iki arkadaşıma 10 haftalıkken falan, geri kalan çevreme 6 aylıkken🤣 herkes şok oldu doğurup da haber verseydin diye😅
Sirine06 Enu1004 biraz fazla mı beklemişsiniz ne😂 ben aşırı sabırsızım ya 😊 yorumunuz için teşekkürler😍
Sirine06 yavrusincabim1807 benimde ilk gebeliğim sağlıkla kucağınıza alın 😊 yorumunuz için teşekkürler😍
Enu1004 Sirine06 hayli fazla😅 ya ben zaten uzakta oturuyorum kimse görmüyor. Bir de çok saçma geldi insanların bilmesi. Akrabalarımı falan hiç sevmem de😆 zaten direkt söylemedim de bir gün foto paylaştım öyle anladılar.
Churcill Sirine06 benim ilk gebeliğim boştu o yüzden biraz beklemek istedik derken iş cinsiyet görmeye kadar uzadı 🤭 4. ayda falan söylemiştik