Slm arkadaşlar 32 haftalık hamileyim ilk bebeğim bir kızım olucak son iki aydır iki hafta geriden geliyordu bebeğim ve doktorum bu normal diyordu dün kontrolüm vardı ve bebeğimin kafa çapı 28 hafta çıktı karın çevresi normal ama kafası küçük doktor takip edeceğiz dedi ağlayarak çıktım dünden beri mahvoldum çok üzgünüm düzelir mi ne olur bilmiyorum çok endişeliyim var mı böyle bir durum yaşayan lütfen yazın 🙏