Srecls1 Doğuma az kaldı korku var mi 🤭 Ay ben yatıyorum kalkıyorum nasıl doğumum olacak onu düşünüyorum ilk gebeliğim de 🥹 Ay inşallah çok uzun sürmeden doğumumuz gerçekleşir
_brcu88_ Srecls1 37+6 gece 12 den itibaren artık 38 olacaz 😍Cuma da dogumumuz var Allah’ın izniyle 😍🥰❣️ sağlıkla gelsinler
palperol Srecls1 salı 37+3 de gün alıcam, aslında normalden korkuyodum ılerlemeyı dusunuyodum genede. Bebeğim bı gun hareketlı bı gun hareketsız yerı cok daraldı sanırım ,amnıyon sıvısı da bıraz azalıyo. Riske atmaya gerek yok bence diye gün alıcaz eşimle🥲
Gonullozlem- 37+3 valla bende çok gerginim. Doktorum çatı muayenesi yapıcaktı sonra izine gidiyor diye haftaya yapalım dedi tetiklemesin diye. Ben hiç istemiyorum bu muayeneyi korkuyorum tetiklemesinden hem tabiki bebeğime kavuşmak istiyorum ama hemde hazır değilim gibi😂
Rukeeen Gonullozlem- DuyguKays Bnde cuma günü çatı muanesi oldum niyetim kimseyi korkutmak değil normalde sakin ve soğuk kanlıyım eşim çok istiyordu normal doğum çatı muanesi yapamıcağımı gösterdi aşırı darlık varmış muanesi de çok ağrılı geçti benim
Kubraydm Tam 37 haftalık bugün ufaktan sancılarım var bende korkuyorum ilk doğum çokta haycanlıyım ☺️🙈
DuyguKays Srecls1 yumuşama varmış açılma yok egzersizlere başlayalım artık dedi başladım ben de bi de suyu azalmış dedi 3gün sonra kontrole çağırdı tekrar sizin durumlar nasıl
DuyguKays Gonullozlem- herkesin acı eşiği farklıdır ben canım çok acımaz diye düşünüyodum ama acıdı yalan yok öldürmedi o ayrı :D Allah yardımcımız olsun hiçbir şey kolay değil zaten hamileliğin başından beri 🫠
Gonullozlem- DuyguKays aminn😊 bakalım bende çarşamba falan gidicem bende atlatırsam müthiş olucak gerçi korktuğumuz şey normal doğumun yanında solda sıfır kalıyordur kesinde ahhh bu korku işte😅
Srecls1 DuyguKays Aşağı inmiş kanalı açmış ama daha sürer kanala girmesi dedi Oo siz epey yaklaştınız o halde :)
Aslanemir Srecls1 bende 37+3 olcm birazdan perşembe muaynem var ya cuma yada pazartesi doğum olacak Allahın izni ile 2. Doğumum olacak korkudan ölüyrm
Bah_arr Aslanemir merhaba ben şuan 36+5 teyim fakat cuma gunu sezeryanla dogum olacak erken gibi geldi bana burdakileri okuyorum da 38 ve ustu oluyorlar
Nurcan35izmir Bende 36 haftalık hamileyim 10 Ekim inş doğum ana süt gibi akıntım var iki gündür arttı gibi sancım yok ama aklıma takıldı sizde var mı böyle bir durum
Acoso Nurcan35izmir Nurcan35izmir Benim de ikinci gebeliğim bende de var. Bir doktor videosu izlemiştim normal dedi 🌸