Ckg- benim de ilk gebeliğim o sebepten sezaryen oldu belli bir haftadan sonra baş çevresi hep 2 hafta önden gidiyordu fazla büyümeden kendi gelsin normal doğum yapayım diye yapmadığım şey kalmadı yürüyüşü squatı merdiveni çayı ne öneriliyorsa devlet hastanesi takipliydim doktorumun da bilgisine ilgisine ve tecrübesine çok güveniyordum bu şekilde normal doğmaz kanala giremez yine de 40 haftaya kadar beklerim dedi 40+2de sezaryen oldum gerçekten de ne kanala girdi ne bir doğum emarem oldu şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine baş çevremiz 1 hafta önden gidiyor Ssvd istiyorum bakalım 100ü bulmazsa deneyeceğim inşallah