Arkadaşlar selam, şeker yüklemesi yaptırmamalıyım yoksa yaptırmalıyım çok kararsız kaldım salı günü kontrolüm var ve glikozu aldım 😂 ama yinede emin değilim. Doktor yapalım dedi gebelik şekerin var mı yokmu ona bakacağız dedi ama bebeğede şeker yüklemiş oluyoruz çok kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim