Cimcime_anne06 Kızlar ayıptır söylemesi ben bekarken de sık idrara çıkardım ama şuan hamileyim 11 haftalık ve çok su sıvı içmediğim halde yine aynı önceden de çoxukluktan beri pek idrarımu tutamam şuan da öyle hamilelikte olur mu öyle şeyler
babylook Cimcime_anne06 gebelikte normal bizde yedi aylık olduk lavobodan çıkamıyorum sık sık idrara çıkıyorum normal yani🙂