100702 38+6 dayım doktorum suyun falan gelmezse çarşamba günü gel suni takalım açılman olmazsa sezeryana alırız dedi suni sancıyı çok tavsiye etmiyorlar sizin görüşleriniz neler
Prens-2 Ben aldım korkutmak istemem ama çok zorlanıyorsun ama Doğumun hızlanıyor ben 18 00 da suni sancı aldım 19 21 doğurdum inş seninde Doğumun kolay olur