Goncagul_7106 Kızlar bugün doktora gittim 28 + 1 gebeyim bebegım 1557 kilo sizce nasıl bana fazla gibi geldi ❤️
Dzb Goncagul_7106 maşallah çok güzel 😊 25+4 de gittim en son 800 gramdı şuan 30 haftalığız gitmedim daha
aslanprenses_ Goncagul_7106 evet biraz fazla geldi bana da şekerin filan yok dimi? 27+3 te 1238 gramdı benim kızım. Bir hafta önden gidiyordu şekerim çıktı zaten sonra
Goncagul_7106 Dzb ben 24+3 ken gittiğim de 1008 gr dı kilosundan degılde erken doğum aslında beni korkutuyor böyle giderse erken den doğar
Goncagul_7106 aslanprenses_ şekerim yok şekerime bakıldı ultrasonda 1557 kilo 30 hafta çıktı normalde 28 hafta Doktor normal dedi ama benim içim rahat etmedi
aslanprenses_ Goncagul_7106 şükür şekerin yok. Doktorun bir sorun yok dediyse takma kafana sağlıklı beslenmeye devam et 🥰
Goncagul_7106 aslanprenses_ ayn şükür şeker tansiyon bunlar yok bebekle de bir sorun yok sadece kilosu kafama takılmıştı onda da içimi rahatlattınız teşekkür ederim❤️❤️❤️❤️
Goncagul_7106 Ebrugrgn 5 gün var sizinle aramızda galiba ben abartıyorum çokta fazla değil galiba yorumlara göre ❤️
Ebrugrgn Goncagul_7106 biraz yapılı bi bebek dedi doktor genetik olabileceğini söyledi haftasından ilerde dedi ama bi sorun var da demedi 🥰
Goncagul_7106 Ebrugrgn anne babadan da kaynaklanıyor biraz mesela bizim babamız da iri yapılı bende 😂
Goncagul_7106 Ebrugrgn 😂😂😂😂sağlıklı olsun da canı için de olsun boyu posu önemli değil ❤️gerçi şimdi biz önden gidiyoruz ya ondan mı böyle düşünüyoruz ay😂😂😂😂