crnkrts Merhaba arkadaşlar 15 haftalık hamileyim. Demir hapı kullanmaya başladığımdan beri karın ağrısı ve ishal yaşıyorum. Doktorum ilacımı değiştirdi fakat durum yine değişmedi. Hep böyle mi devam eder yoksa bu durum geçecek mi?
gamzecgr crnkrts normalde demir ilacı kabız yapar bı daha değiştirin ya da bı bağırsak florasina baktırın magnezyum kullanıyor musunuz
crnkrts gamzecgr Folik asit ve demir hapı kullanıyorum. Bu son verdiği diğerine göre daha iyi ishal durdu şükür. Teşekkürler bilgilendirme için