Esmagrr Merveylmzz ben 39 um hiç yaşamadım mide yanması herkeste değişiyor karnım aşağı düştü epey midemde baskı yok
Minellam Merveylmzz ben yaşıyorum gerçekten berbat bir şet soda içip biraz hafifliyor sende dene istersen
hilalaktascelik Merveylmzz Bende de oluyor ve geceleri bazen hiç uyuyamıyorum çok yakıyor. Süt içmeye çalışıyorum bol bol. Acılı ve çikolatalı şeyler geldiğimde oluyor
elifaydinn Boşuna işkence çekmeyin doktorunuzdan mide yanması için şurup isteyin . 2 gün çektim ağlayacaktım nerdeyse o derece kötüydüm şurup yazdı dünya varmış kendime boşuna eziyet etmişim dedim 🤦♀️
elifaydinn Merveylmzz ya zaten hamilelerin kullandığı bir koruyucu , zararı olsa ben niye kullanayım bile bile bebeğime zarar vereyim 1. size niye söyleyeyim Doktorum niye yazsın 😂😂
hilalaktascelik Merveylmzz Bekleyeceğiz doğuma kadar🤭🤭 bende devamlı olmuyor yemeğe dikkat etmediğimde oluyor
kadirvefam Merveylmzz bir iki yudum soğuk süt içerseniz yanmayı hemen kesiyor ve yatmadan en az 2 saat önce hiç birşey yememelisiniz