Hzzz amin inşallah çok teşekkür ederim. Bende sizin gibi düşünüyorum ama dün sağlık ocağına gittik oradaki hemşire aksi gibi işte bu çocuk çok kucağa alışmış, işte yabancılar bebek ağladığında diğer odaya atıp bırakıyor öyle yapmak lazım falan gibi konuştu eşimde bugün bırak ağlasın bırak ağlasın diyip duruyor rahatça emziremiyorum. Bu konuyu eşimle de çok tartıştık ortak bir paydada buluşamıyoruz, eşimde kucağa alışır diyenlerden maalesef