Evrem990 Kızlar safra asidi testinu devlet hastanesi yapiyormu?hangi bölüm?kac günde çıkiyor?aç karnınamı??yaptiranlar yazabilirmi rica etsem bilenler tecrubesi olanlar
xbebegimx Evrem990 ozelde bakiyorlr cnm sadece aclik da var tokluk da ama genelde aclik baktiriliyor hastaneye gore de fiyati degisir
xbebegimx Evrem990 yok cnm ozlde kan aldilar ankaraya klinige gonderdilr bgun sonuc aldm ben sukur yokms kolestaz ama kasinti nden oluyr bilmiyorn
Evrem990 xbebegimx gözünüz aydınn cok sevindm.benimde bugun kadin dogumda randevum vardi anlattim durumu pazrtesi alt ast testi vercem sonuca göre safra asidi testi isticekmiş
GokcesMoMmm xbebegimx bana şehir hastanesinde yapıldı devlette yapılıyor yani? 3 gün içinde de çıktı sonuçlar 🤷🏻♀️
xbebegimx Evrem990 insallah sizinki de temiz cikar, alt ast degerini haftada bir vercm ama bzen kanda sonradan cikabiliyomus nette oyle yaziyo ama hayirlisyla atlatirz insallah su kisa sureyi de
xbebegimx Evrem990 alt ast degeri camurlasma oldugu icin de yuksk cikmis olabilr, tekrar test verdiniz mi kolestz yksa bu kasinti nden anlamadim cok feci ayaklar kollar bilekler :( gorunr de dokuntu sivilce fln da yok
Duygu_nur52 Benim ast alt çok yüksek çıktı safra asidim de çıktı vitaminden dolayı çıktı hepsi 5 gün hastanede yattım karaciğer enzimleri yüksek çıktığı için
Evrem990 xbebegimx siz sordunuzmu acaba devlet hastanesine yapiyormu bu testi diye?safra asidi ni.dahiliye doktru faln