Kızlar merhaba 3 hafta önce yani 33 haftalıkken kontrole gittiğimde bebeğimin iri bir bebek olduğunu kilosunun 2750 2 hafta önden gittiğini soyledi doktorum hatta böyle giderse doğumun zor olacagini soyledi bu hafta 36 oldum şans eseri başka doktora girmem gerekti ve iri bebek değilmiş kilosu falanda haftasına göre uyumluymus kafam çok karıştı şuan kilosu 3 kilo 3 hafta içinde 250 gram almış sizce normalmi birde ultrason bu kadar yanilabiliyormu