Kızlar devlet memuruyum 32 de çalışabilir almayı düşünüyorum ancak 31. Haftada1 haftalık istirahat raporu alsam sizce sorun olur mu ruhsal sağlığım açısından ihtiyacım var.. Bildiğim kadarıyla 32den itibaren alınırsa doğum izni başlamış oluyor. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim