16 haftalik hamileyim hamileligim gayet guzel
Gidiyordu gece bir ciger seklinde kanli parca geldi fakat ne kanamam nede sancim vardi hemen hastaneye gittik kucuk bi ilcede yasiyorum bitane hatane var doktor evinden geldi umursamamz bi tavirlar bakdi ve bana dedigi ilk sey anestezili kurtaj yapmiyorum dayanabilirmisin bunu bana nasil diyebiliyor bebegin kalp atisi var kanamam yok sancim yok sadece bi ciger parcasi gibi bisey geldi
İgne ilac gerekn neyse yapmadan cat die suratima kurtaj yapicam ama dayanabilirmisin dedi bi bekleyelim kanman olursa gereken yapilir icini rahat tut vs asla beni rahatlatacak syler soylemedi ben aglamkdan sitresten bi hal oldum ve esim daha buyuk bi hastaneye goturdu 2 saat yol
Gittik ve doktor ben kanama alani giremiyorum bebegin kalbide gayet iyi durumda dedi icime su serpti igne ve fitil verdiler sukur suan iyim kanamam yok basina boyle bi olay gelen oldumu