Bu ovülasyon testinde iki çizgi de koyu olduğunda mı ilişkiye girilmeli ozaman mı yumurtlama oluyor demek? Yoksa biri yani T çizgisi silik olduğunda mı ? Bugün yaptım T çizgisi çok hafif gözüküyordu dünde öyleydi çok hafifti. Koyulaşınca mı ilişkiye girmek gerekir?