NimetSa Kızlar merhaba 10+1 haftadayım ama aşırı şekilde ağızımda sulanma oluyor yutamıyorum da iyi gelen bildiğiniz bişeyler var mı yada benle aynı durumda olanınız 😔😔
2kizannesi- NimetSa bende 11+4üm 5-6 saniye yutkunamıyorum ağzımda ki tükürüğü kalıyorum öyle ama önemli bi şey olduğunu sanmıyorum ya çünkü hiç görmedim böyle bi sorunu söyleyen, bol bol su tüketmek lazım 😊
NimetSa 2kizannesi- aynen öyle bende bekliyorum yutmayıp ama napcan mecbur yutucan her dk kalkamıyor ki insan yerinden 😂