GizeemArslaann Diyetisyen önerisi yapamayacağım Ankara’da yaşamıyorum ama size sadece şunu söyleyeyim. Bende de gebelik şekeri var hem de 15.haftada belli etti kendini. Şu an 28deyim. Bugüne kadar diyetisyenler bana hep tam buğday ekmeği, bulgur, sınırlı sayıda meyve tüketebilirsin dedi. 3 gün önce tanıştığım ve çok memnun kaldığım bir dahiliye uzmanından bunların bile olmaması gerektiğini öğrendim. 3 gündür ekmeksiz, meyvesiz, bulgursuz çok çok katı bir diyete geçtik. Size tavsiyem çok dikkatli olun. Bunları yememeye de özen gösterin. Diyetisyenler tüketmek gerekiyor diyor kendi meslekleri ve bilgileri gereği haklı olabilirler ama dahiliye uzmanının bu tip bir rahatsızlıkla daha yakından alakalı olduğu da aşikar. Allah kolaylıklar versin hepimize🙏🏻