Erkekannesi sabırla beklenir. Yapacak bir sey yok ,kaybolmazsa dogumdan sonra cocuk kardiyoloğu ile devam edilmeli. Onlar.da bu duruma hep normal ve geçici bir durum anne karninda geçmese doğduktan 2 ay sonra geçer ,bütün bebeklerde olan bir durum bu diyorlar. Yine de takip edilmeli