Elagl ben 2 tulum Bi alt üst takım Bi zıbın ve battaniyesi olan takım aldım. Onun dışında 5li takım, 5-6 tane zıbın, Penye battaniye, Bi kaç çorap aldım. Emzik biberon alt açma vs aldım daha çok ilk etapta lazım olacak şeyleri aldım diyebilirim. Yeğenimden kullanılmamış kıyafetler vardı ondan çok fazla şey almadım.