33 haftalığız şu an en ufak bir çöp bile alamadım eşim geçen hafta intihar etti. Bebeğime alışveriş yapacaktık hiçbir şey alamadık şu anda da alacak gücüm yok 😔o kadar kötüyüm ki bebeğim doğduğunda bakacak gücüm bile yok kafam çok bozuk. Eşimin ölümü beni çok yıprattı henüz 24 yaşındayım ne normal doğum yapabilecek psikolojim var ne de sezeryanı kaldırabilecek dıiurumum. Üstelik sezeryan olacak para bile yok çok pahalı biliyorsunuz ki devlet hastanesi her geleni sezeryana da almıyor. Çok sıkıntıdayım