_Fatmaaa sancılarınız düzenliyse suni sancı çok etki etmez zaten. Devlette normal doğum yapacaksanız her türlü suni sancı veriyorlarmış. Ben nişan geldikten sonraki gün doğum yapmıştım bi doktora gidip baktırın muhtemelen açıklık muayenesi ister açılma durumunuza göre gidişat belirlenir. Benim 2 cm açılmam vardı 40 haftada hemen yatırmadılar