Milen7 Süt kartını aldım 10gün içinde mesaj gelecek kullanabilirsiniz gibisinden dediler, 1 hafta oldu gelmedi, bu kartı alanlar ne kadar süre sonra kullandı
Bmbe21 Buyuksehir belediye hattını arayıp orada seceneklerde 41 kart bakiye sorgulamak için bilmem kaça basın diyor zaten ordan kartının numarasını yaz sorgula eğer hala bakiyen yuklenmediyse buyuksehir operatöre bağlanıp da görüşebilirsin çünkü benimde aynısı olmuştu sistem üzerinde numaram çok farklı bir numara çıktığı için mesaj gelmemiş duzeltmislerdi ertesi gün de bakiyem yüklendi kullandım ilk gebeligimde
Bmbe21 Bu arada eğer bilgin yok ise şunu söylemek isterim o süt kartı ile sadece süt almak zorunda değilsin içerisinde ki bakiyeyle istediğin her şeyi alabilirsin 41 kart geçerli marketlerden. Ben mesela bebege kilo aldıracak ürünler almıştım.
Milen7 Bmbe21 çok teşekkürler canım bende öyle yapacağım büyük marketlerde bebek bakım ürünleri oluyor o şekilde değerlendireceğim
Milen7 Bmbe21 Mesaj gelecek demişlerdi ama gelmedi, sorguladım şimdi bakiye yüklenmiş, direk kullanabiliyorum değil mi
Bmbe21 Milen7 evet kullanabiliyorsunuz size karti verdiklerinde bir kağıt olması lazım o kağıtta şifre yazıyor zaten
karaguzelirem_ Nerden başvuru yaptınız kart için bende izmitte oturuyorum almak isterim, bunu almak için doğurmuş olmak mı gerekiyor??
Bmbe21 karaguzelirem_ kaç haftalık hamilesiniz? Sut karti girişini bağlı olduğunuz sağlık ocağından hamileligin 28. Haftasında yapıyorlar
Feyzanr41 Merveser41 24. haftada saglık ocagı basvuryor sızın adınıza saglık ocagına gıdınce basvurur
Milen7 Merveser41 ben başvuru yapmadım. Sağlık ocağı bildirmiş sanırım mesaj gelince kart hazır diye alayım dedim
iremkoftercioglu karaguzelirem_ 28. Haftanda sağlık ocağı eben başvuru yapıyor karta bir defalık 450 tl yatıyor