Kızlar benim bat 24 yarim yani adet tarihim bugüne kadar tam 6 kez test yaptm hep negatif aa hepsnde kuruma çizgisi vardı ama ilk 5 dkda bisey çıkmadı bugünde adete bir gün kala test sipariş etmiştim tékrardan yapıyım dedim ilk 5dk da böyle tam değil ama gölge vardı sanrm ilk 20 dkdda daha tam kurumadı test sanki bi gölge var bi bakarmsnz erken gebelik testinde eğer varsa daha net olması gerekmezmi