Merhaba kızlar,kayın pederimin adi ali esim kayinpederimin adını koymak istiyor ben koymak istemiyorum,çünkü bir kizim var onunda ismi fatime asel ,kaynanamın ismi bu çocuğuma güzel bir isim koymak istedim,en sonunda esim ikna oldu Asil Eymen Koyalım dedim ama tek isim koyalım diyor sizce Ali Asafmı ,Eymen mi ,