Buseemm bende 11 haftalıkken gittiğimde 7+2 de kalbi durmustu kürtaj oldum benimde 1 ay karnimda ölüydu .. küçük olduğu için doktorum 1,2 ay korun dedi 7 ay sonra tekrar hamile kaldım. Üzüntü, stres de olmamalı bence. Beyine ne gönderirseniz o olur akışına bırakın illaki olucaktir .