Rbytkn EDA-GUN12 aynen bende grip olmuşum genizim tüm acıyor, önceki gebeliğim de de olmuştum Bol su nane limon ve bolca dinlenmek 🤷 Allah şifa versin 🤲🏻🌼
ikotrtn EDA-GUN12 bol bol dinlenme ıhlamur limon bal ilaç kullanımı maalesef olmuyor bende grip oldum bu şekilde atlattım ateşin 37 yi geçerse parol iç demişti doktorum ama öncelikle soğuk kompleks ile ateş düşürmeye bakın dedi
Selma2412- ikotrtn bende gribim kac gündür şiddetli bi baş agrım var burnum akıyo bogacım acıyo Rabbim hepımıze şifa nasib etsin 🤲🏻