Ebrulim123 ay bende 13+3 üm kontrole gittik göstermedi ama ne mide bulantım ne kusmam ne sivilcelenmem olmadı tsh yüksek biraz ilaç kullanıyorum , tarama oldum bi yandan sonuç bekliyorum 🥹 bana da erkek gibi geliyor rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻