Erken haftalarda doktora gitmeye karsiyim ben kanama vs yoksa ben 5+5 de gittim keseyi gormek icin onda bile dunya burnumdan geldi karindan bebek yok dedi hic ilgilenmedi doktor ozele gittim yolk sac bebek gorundu suan 7+3 hayla gitmedim 10 haftayı bekliyorum garanti olmasi icin insani cok uzuluyolar