Use12345 Merhabaa benim ilk hamileligim ilk 7 hafta karin ağrısı yaşadım onun dışında bi belirtim yoktu. Şu an karın ağrımda yok hiç bi belirtim yok bu durum normal mi acaba kontrole mi gitsem 😕
Dnyaa56 Use12345 bende şuan 9 haftalık hamileyim benimde belirtilerin yok korkmayın bende sizin gibi korkuyordum ama bı skntı yok şuan çok şükür
Emel_34 Use12345 merak etme bı hafta sonra mıde bulantın başlıcak bende hıc bısey yoktu hala da yok ama kalp attığı anda mıde bulantım başladı halada bulanıyo
yusufalpmom Use12345 canım gebelikten gebeliğe degısır belırtıler benım ilk gebelıgımde hıcbısey olmadı 9 haftaya kadar sonra tiksinme kusma mide yanması diş agrısı suan ıkıncıye hamıleyım bel agrısı kasık agrısı kanama oldu düşük riski ama bundada hiç bulantım yok kısıden kısıye degısıyor
Aysee1123 Use12345 Gerek yok zaten daha çok 7-8 den sonra başlıyor bende 8 den sonra başlamıştı bulantı halsizlik vs. Onlarda uzun sürmedi bende çabuk geçti istifram, tiksinmem falanda olmadı rahat geçirdim ilk 3 ayımı. Yani merak etmeyin
Basakhilal Use12345 dur dur belirti yok diye doktora mı gidilir :) daha yeni kalbini duyduktan sonra tüm belirtiler tek tek başlıyor😂