Kızlar 13 de tedbir amaçlı serklaj olmuştum. 2 3 gündür kasıklarımda ara ara batmalar hissediyorym. Ama anlık batıyo geçiyo böyle gün içinde 4 5 kere oluyo. Doktor kontrolüm çarşamba günü o zamana kadar görünmeli miyim twhlikeli bi durum olabilir mi ?