BeyzaXx [silindi] mamas papas ocarro aldık biz çok konforlu ve çok kullanışlı kesinlikle tavsiye ederim
1850 [silindi] kullanmamıza daha çok ama joie litatrex 4 travel sistem aldık gri renk aldok 🤗araba e bebek modeli gidip orda görüp alabılirsiniz araba gerçekten cok kalıtelı .kullanıcı yorumlarına da baktım genelde herkes cok memnun
Candy_liz [silindi] Biz henüz kullanmadık ama kullanıcı yorumları çok iyiydi casual cadillac air aldık.. 2 yıl üst üste en iyi travel sistem ödülü almış..
Englishteacher Mcmc quinny marka arabayı biz de çok düşündük benim çok hoşuma gidiyor açıkçası quinny flex 2 ve quinny xtra2 vardı sanırım unuttum üzerinden zaman geçti yanında anakucağı olmadığı için ekstra masraf çıkarıcak diye farklı bi markada karar kıldık biz ama bence harika arabalar
Aliiss Kartal1903 bende canyon düşünüyorum beneto yu da çok araştırdım ama canyon daha iyi yorumlarda fakat ebebeğin internet sitesinde stok yok olarak gözüküyordu 🌸
Vctry1706 Kartal1903 bizde canyon aldık daha kullanmadık ama benetodan malzeme olarak daha kaliteli duruyor ben çok beğeniyorum arabamızı inşallah içine koyup birlikte gezdigimiz günleride görürüz ❤️
Mcmc Englishteacher hmm evet onlardan muhakak gidip görmek lazım . Ama anakucağıbı ne kadar kullanacakki arabaya bağlayabiöiyor muyduk onu?
Englishteacher Mcmc tabiii ilk 7 8 ay bebeği anakucağında taşıyorsun arabaya bağlanıyor ama internette anakucağıyla satılmaya başlamış sanırm
OgretmenEva BeyzaXx biz de bundan alacaktık ama mağazadakinde bile deri yerlerinde soyulma olmuştu çocukla daha zor olur kullanmak diye vazgeçtik kullanıcı hatası oluyormuş çünkü o kadar para verip göz tırmalayıcı bir durumla karşı karşıya kalmamak için vazgeçtik inglesina ya da concord düşünüyoruz
Kartal1903 Aliiss evet banada öneriler oldı canyon için belki gelir tekrar tekrar bakarsınız Mağazalara falan zaten bdn dün bakdığım da 900 civarında duruyordu fiyatı indirim olunca almak mantklı
dunyam3105 [silindi] elele baby alroad aldık bizde kullanmadık ama gayet güzel duruyo yorumlara bakarak almıştım şimdilik haklılarmış 🙂