32+4 hamileyim. Neredeyse 3 4 gündür vajinada krem sürmüşsünde orda kalmış gibi 1 hiss var. İlk başta tedirgin oldum acaba suyum filan mı sızıyor diye ama öyle bir ıslaklığı da gözlemlemedim açıkcası. Sadece merak ediyorum neden böyle krem sürmüşüm gibi kayganlık var. Aranızda böyle olan oldu mu?