canparelerim_ Ozlem2206 sabahki ilk idrarla yazıyordu benim aldığım testte ve kıpkırmızı çıkmıştı 2.çizgi. ama gün içinde yapılırsa da çıkar bence.
Dnmzzeda Ozlem2206 Canım ben akşam yapmıştım ve sabah ilk idrar olacak illa diye birşey yok inşallah güzel sonuç alırsın 🙏☺️☺️