Kızlar ben testten sonra ilk kez doktora gittim kadın dı keseyi görmüştü 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi 2 hafta sonra o doktora randevu bulamadım başka doktora gittim gittiğimde kadın dı ama bana ultrasyon fotoğrafını da vermedi kalp atışını da dinletmedi kalp atışı var dedi kendinde dinlemedi şimdi 11 haftalık oldum 10 gün sonra ikili test için doktora gidecem bu sefer doktorum erkek hastane de ilk gittiğim kadın doktorda iyi ilgiliydi bu gideceğim erkek doktor da iyi benim yengem de bu erkek doktora gidip doğumunu yaptı
Çok doktor değiştirdim galiba