BediaSultan Aynı post bende açmıştım hâlâ da yaşıyorum nefes darlığı ama daha çok erken bebek o kadar yukarda değil ki baskı yapıp nefes darlaştırması yapacak kadar. Ama normalmiş benim postuma da bi bakabilirsin, ben odamda ki Peteğin üstüne ıslak havlu koyuyorum nemi alsın diye sende bi tasta su falan koyabilirsin bi dene bakalım ben yapınca sanki bi rahatladım