Filizsz gzdee11 benimde tahimnde bulundu 14 haftada gittim kıza benziyor dedi acaba yanilma olurmu bilmiyorm kordon önündeydi Ulturason fotorgafimz benziyo kiz dedigine gore bana kız olablr 😇
sultanssa gzdee11 kafasinda cikinti varsa kiz yuvarlaksa erkek diyorlar genelde bende bu bilgilere gore kiz dicem ama doktor ne dedi merak ettm benim bebegimdede kafasi cikintili daha cinsiyet soylemedi
gzdee11 cocuklarimm Filizsz Yaseminduygulu eso14 Gulcan0643 Kız diyenler doğru tahmin 🤭 Doktorum kıza benzetti ama ben bugüne kadar heep erkek hissediyordum hatta burada keseye göre cinsiyet tahmini yapanlar var onlar da hep erkek dedi 🤷♀️ Bakalım bidahaki kontrolde netleşir 😍
Filizsz gzdee11 benimde kiza benzetti ama arkadaslarim erken diyor iki haftada bekle dedi netlessin kordon önündeydi bilmiyorm cnm ya kizim var benimde bi oglum olsa keske hayrilisi tabi
eso14 Sademarya bacım tam belli olmuyor ama bacağının arası sanki boş kıza benzettim :) daha net fotoğraf varsa ekle
sultanssa gzdee11 yok randevuya gec kalmstm hic bakmadi bile sormama firsat vermeden gostermedi gibisinden bisiler dedi bende tamam dedim 3 hafta sonra gel dedi