Çok çok memnun kaldım bahceci Fulya Prof. Dr. Remzi Abalı doktorum. Şehır dışından görüşmeye gittim ücretsiz görüşme yaptım benim 3 negatif denemem vardı sebepsiz infertilite herşey denemişti ama olmadı hep negatif aldım. 5.gün ikişer embriyo verildi hepsinde doktor ve merkez değiştirdim Remzi hocamı buldum şükür. 4.denememi kendisi yaptı şükür 30 haftalık olduk 🤲