peri_07 bende 39+1 de yoğun beyaz akıntı gelmişti. Normalde o kadar yoğun gelmezdi. Nişandır diye düşündüm. Nişanın illa kan olacak diye bir kuralda yok araştırabilirsin bacım. Bende hurma yedim heyecanla bir paket 😂 ertesi gün merdiven inip çıktım yarım saat. Bide yerleri ellerimle silmiştim. Gecesine adet sancısı gibi ağrım vardı oysa sancıymış. Uyandım tuvalet ihtiyacı duyup gitmiştim. Suyum gelmişti o sırada sonra hastaneye gittim :)