Sedaesin Arkadaslar daha 5 haftalık hamileyim belim felaket agrıyo kasıklarmda sancılanyo nırmal mi bgun kasık agrısı azaldı ama bel agrım cokkk fena ne yapmalıyım 😞😞😞
nura23 Sedaesin bende de uzun sure idi ağrı coktu deviet hastahanesinde normal diyorlar normaldir falan özele gittim magnezium verdi şimdi ağrılar azaldı baya
merve_seliiim Cok normal benimde belim agrimisti adetten once sonra hamile oldugumu ogrendim 10 haftadayim hala var normalmis Rahim buyuyor ve bebek tutunuyo dedi doktorum