Oznuroznuro asla bırak renkliyi siyah beyaz ekran bile sen görmüyorsun ayrıca siyah beyaz bile vermiyorlar bazeeen veriyirlar ben isteyince verdi aylardır orda takipliyim . Banu hanıma da muayene oldum . Bazen cok memnun kalıyorum bazen asla kalmıyorum. Özellikle asistan olunca bı öğrenci bakıyor bı asistan bakıyor bı doktor bakıyor dakikalarca sedyede durmaktan mahvoluyirum kalkınca ağrım oluyor hep . Bazi doktorlar da direk kendi bakıyor . O zaman daha verimli geçiyor .