Oznr Kizlar kids e uye olamadim burdan sorayim. 11 gun once sezeryan oldum iko gundur asiri usuyorum titriyorum birde ateşim 39 a cikti gece. Internetten baktim her yerde göğüste olan iltihaplan olurmus uclari yaraydı bugun daha iyi ama bu nrden oluyor anlamadim dikislerim de agri var. Doktora gitmek istiyorum ama kolumu kaldıramıyorum var mi dogumdan snrs boyle olan
Yesimmmm Oznr canım çok geçmiş olsun. Bildiğim kadarıyla gögüs ucu yarası iltihaplanma ve gögüsteki süt birikimi yüzünden ateş bulantı kusma ishal oluyo ihmal etme doktora git derim. Eltim doğum sonrası ateş ishal yaşadı gögsünde süt birikmiş akıtamadı beze gibi olmuştu. Çokta ağrısı oluyodu.
Nisam2008 Oznr cnm ilk hamileliğimde benimde olmuştu göğüslerden kaynaklanıyor,kendi doktorunu ara istersen hatta gitsen çok iyi olur,ihmal etme canım.
GozdeCemre Oznr canım ilk gebeliğimde benimde öle oldu tuvalete gidemezsin yorganın altından kalkıpta titremekten ağzımda hep bi narkoz tadı istifar böle sıkıntılar olabiliyor malsef
Gul92 Oznr bende sezeryan oldum canm pazar günü hastanedeyim hala bendede ates oluyor enfeksiyon olduğunu söyledi doktor antibiyotik alıyorum. Bence ihmal etme doktora git
Oznr Yesimmmm dune kadar göğsüm doluydu evet ama yara biraz iyilesti bisalttim memeyi emzirdim makina da aldim ama iyilesiyorum tekrar geliyor