000 2424aa ben sezaryen istiyordum kan tutuyor beni korkumda var normal doğumda hastahane ortamı felan çok sevmiyorum sezaryende olucam bebeğim ters duruyordu hala ters 36 haftalık olucam
peri_07 2424aa ilk gebeliğim makat gelişle zorunlu sezeryan oldu. Şimdi ssvd yapmak isterdim bebek dönmüş ama riski çok fazlaymış. Yine sezeryan olucam son 30 gün.
Avril 2424aa sezaryan planlandı 🥲 epidural+spinal kombine anestezi şeklinde İlk doğumum benim de ben de çok korkuyorum sezaryandan da normal doğumdan da korkuyorum Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🥺
Dicle_00 peri_07 makat gelişli olması kötü mü benim pek bilgim yokta makat gelişi normal doğum pozisyonu almış oluyor bebek diye biliyorum da ben
palperol Avril epidural spınal nasıl oluyor, sirek spınal veya genel degılmı sezaryen . Bılmıyorumda ondan soruyorum ,bende salı gunu gun alıxam da
Tubilu kahvesever__ ikincisi kaçıncı haftada kaç kilo doğdu ve kaç saat sürdü doğum . Kolay derken nasıl mesela ilkine kıyasla
Ceremua 2424aa ilk kızımda zorunlu sezaryen oldum spinal olarak gerçekleştirmiştim. Bu kızımda da tekrar spinal sezaryen ile yola devam:) hiç korkmayın ameliyathanede tek istediğiniz bebeğinizi görmek oluyor herşeyi unutuyorsun yalnız odaya çıkınca tabi zor oluyor 3 kere yürüdükten sonra onunda zorluğu kalmıyor 🫶🏼 Allah yardımcımız olsun hepimizin 🤲
Avril Ceremua Allah razı olsun ya böyle şeyler duymak ne güzel kötü hikayeler yüzünden kabus görmeye başladım 😢
stoprak Ceremua spinal anestezi. Tamamen bayıltılmak mi yoksa belden aşağısınin uyuşturulduğu anestezi mi?
Ceremua Avril fazla okuma bende çok okumuştum saçma sapan elli düşünce vardı aklımda ama ameliyathanede operasyon başlayınca tek düşündüğün çıkarsalarda yüzünü görsem yanıma koysalar koklasam oluyor zaten o sırada herşeyini halllediyorlar sen anlamadan bi bakıyorsun odandasın bebişib yanına gelmiş ❤️
Afro-dit 2424aa 2 kere sezeryan olmuş biri olarak normal doğum yapmanızı tavsiye ederim tabi kendinizi doktora bırakın bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle oluyor zaten
Youngmotherr 2424aa benim de ilk gebelikti normal doğum yaptım normal doğurmak benim için avantajdı çünkü hem bebeğim kanaldaydı hem de evde bakacak kimse yok ben dışında
stoprak 2424aa bebeğin kilosundan dolayı pazartesi günü sezeryana girip inşallah kavuşacağım bebeğime. Gönül isterdi ki normal olsun ama kızım çok hızlı kilo aldı. Yapacak bişey yok nasip kısmet .
Pnarer8- Ceremua epidural ve spinal de omurilige uygulanan anestezik maddelerin uygulama alanı farklı oluyor , ve anestezi etki süresi farkı var ikisinde de doğuma aktif katılabilirsiniz, genel anestezi de uyuma hali mevcuttur
Ne-var-be 2424aa İlk gebeliğimde normal doğum yaptım 2. Ye hamileyim bunuda normal istiyorum insallah öyle olur ☺️
Mmnj 2424aa malesef seçimim yok ilk hamileligim plansız bir sezeyan oldu anı gelişti ikinci hamileligim de planlı olarak sezeryan olcak böyle bir sorunum yok