Pukito evet evet sizin de anca başlar sorun gormemistir dr cok sukur sevindim adınıza. Bende bi damla bi kan geldi sebebini anlamadık keseden vs bisey de görünmedi.Onlem olarak nst yapmaya başladı o haftadan beri de yapıyor cok sukur iyiyiz bebis de iyi sadece biraz zayıf dedi. Ona kilo aldırmaya çalışıyorm iştahım da yok biraz zorlanıyorum ama tikiyorum ağzıma agzima😀