Merhaba arkadaşlar adetim biteli 4-5 gün oldu ama bugün hafif leke geldi silince öyle aman aman değil ama ilk defa başıma geldi hafif ağrıda var psikolojik olabilir mi acaba hamile olmak istemiyorum şuan 3. Ye hazır değilim allah isteyene versin inşallah erken gebelik testi yapınca sonuç alırmıyım acaba