Kvrck-123 Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin şükür inancım var kardeşim ben de hep dua ediyorum🙏 İçimdeki korkunun büyük kısmı “Ya bana bir şey olursa oğluma kim bakacak?” Diye sezaryen esnasında geride bırakacağım 3 yaşında oğlum. Biliyorum vesvese belki de, hamilelik psikolojisi ama inanın daha az önce gözümden süzüldü durduk yere evdekileri tembih ettim oğluma iyi bakın diye😊 Biraz da yaşanmışlıklar var tabi. Ben Ekim de babamı, ocak ayında annemi kaybettim… Babam hastaydı ama annem bel fıtığı ameliyatı diye girdi çıkamadı… Yüksek tansiyondan kaybettik onu ameliyat esnasında beynine pıhtı atmış. Vs vs… Hamilelik psikolojisi işte yoğun duygular yaşatıyor malum vakit de daraldıkça ortaya çıktı 😊