Papatyam17 çift yön daha iyi cnm. Çünli hava rüzgarlı falan olduğunda kendime çeviriyorum rüzgari kesiyorum. Herxaman yanım da yağmurlukla dolaşamam ki. Mesela bu havalarda sabah çıkıyorum hava çok güzel ama akşam üstü gece rüzgar çıkıyor o yüzden çift yön candır. Zaten rüzgardan kızım da rahatsız oluyor ağlıyor hemen çeviriyorum