aycicegi22 Transferib 12. Günü beta hcg baktık olumsuz. Doktoruma ulaşamıyorum şuan ve kullandığım ilaçlar var progestan iğne kan sulandırıcı iğne gibi bunları kullanmaya devam edecek miyim? Diğer ilaçlar da vas tablet aldığım
Brlbby aycicegi22 Canım kan sonucu negatifse ilaçları bıraktırıyorlar benim de ilk denemem negatifti hepsini bırak ilaçların demişti
Nslhn_dyg aycicegi22 Canm sonucun negatifse bırakıyorsun ilaçları ama doktora ulaşamaman garip her zaman ulaşabilmen gerekiyor çok acil durumlar olabiliyor bu süreçte ve her sorduğuna cevap verebilmesi gerekiyor. Eğer dondurulmuş varsa süreç daha kolay oluyor daha rahat oluyorsun
ikizprensesannesi @aycicegi22 Geçmiş olsun moral bozmayın bir dahakine olur inşallahhh embriyonuz varsa dondurulmuş süreç daha kolay emin olun doktorunuz söyler size ulaştıgında ilaçlarla ilgili durumu
aycicegi22 ikizprensesannesi embriyolog ile ilgisi sorun olduğunu düşünüyorum hiç dondurulmuş kalmadı tek deneme 2 embriyo. 19 gelişmiş yumurtadan 9 embriyo oldu 2 tane kaldı
gata aycicegi22 görüşene kadar devam et istersen. Ümidini kaybetme inşallah bir dahakine olur 🙏 nerde yaptırmıştınız acaba
EbruBoluKaya 3 negatif denemem var 12.gün test negatifse ilaçlar bırakılıyor 1 haftaya adet olunur ben ilaçları kullanırken olmuştum üçünde de. Benimde hepsinde 5.gün ikişer embriyoydu tutmadı 4.denememde merkez ve doktor değiştirdim şükür nasip oldu 🤲
Yaprakdokumuseverr aycicegi22 Benim ilki negatifti bırakmıştım ilaçları. İnşallah birdahakine gönlünce olur. En güzel zamanda gelsin size 🌸
ikizprensesannesi @aycicegi22 Anladım inşaallah hakkınızda hayırlısı olsun bir dahakine pozitif güzel habeler alın💞